aramis

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Pernilla - 7 oktober 2011 11:55

Har verkligen varit superdålig på att uppdatera, typ 2 månader sen. Mycket har hänt.


Har varit på två utställningar med Cherie, vilket gick bra, fick ett hederspris båda gångerna. Och så fick hon ett för Bäst i rasen.


I onsdags var jag inne med Tantor hos veterinären, förmodligen har han blivit påkörd av en bil, men .. han hade inte brutit något och ingenting som var ur led, så det var verkligen glädjande. Så nu går han på smärtstillande eftersom han har väldigt ont, antagligen musklerna som har fått en rejäl smäll .


Igår var jag i stallet och löshoppade lite, tränade inför föreläsningen som vi ska ha vecka 42.  Men det gick super, har dock världens träningsverk i biceps efter allt bärande .


Ska verkligen försöka uppdatera här så mycket som jag hinner :)


Over and out, Pernilla

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Pernilla och denna blogg handlar om mitt liv med min man Philip och alla fina djuren som bor under samma tak som mig och på jobbet :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards