aramis

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2011

trocadero

Av Pernilla - 5 augusti 2011 22:09

Imorgon är det lördag och det innebär en underbar frukostbuffé på Södergården, mumma!! Det man ser mest fram emot på hela veckan nästan :) kom förbi vettja!!

efter det blir det jobb och sen på kvällen är det äntligen dags för Stockholm Cruising :D:D wohoo! missade ju förra året när jag var utomlands, dock så jobbar jag på söndag , men är chaufför iaf så.


har inte tagit några bilder idag, men kommer nog bli en hel del imorgon !


Over and out, Pernilla

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 20 oktober 2011 11:50

Den här veckan har det varit massor att göra, men det är rätt kul när det händer något, fast jag tycker det är rätt skönt o bara ligga hemma (a) .   Är helt slut i kroppen sen gårdagen, red på föreläsningen då, och det var lite hårdkörning för bå...

Av Pernilla - 9 oktober 2011 22:00

Hemma nu efter att ha kryssat lite på Östersjön :)det har varit en mysig kryssning som mest handlade om att få slappna av lite, båda två behövde komma bort litegrann, så det här passade perfekt. handlade en parfym på Tax free, Chanels nya, som ocks...

Av Pernilla - 7 oktober 2011 11:55

Har verkligen varit superdålig på att uppdatera, typ 2 månader sen. Mycket har hänt.   Har varit på två utställningar med Cherie, vilket gick bra, fick ett hederspris båda gångerna. Och så fick hon ett för Bäst i rasen.   I onsdags var jag in...

Av Pernilla - 19 augusti 2011 22:01

Jahopp, då vart inte kvällens nöje av, verkar som det är flyttat till imorgon, får väl se. Vart en myskväll hemma istället, bättre så!   På söndag ska Ungdomssektionen till grönan, hoppas verkligen är bättre väder då :)   over and out, Pernil...

Av Pernilla - 18 augusti 2011 22:09

Oh shit vad jag är dålig på att uppdatera känner jag, vissa kvällar är jag urtrött och ibland känner jag för att skriva värsta novellen om min dag.   Dagen började med att jag fick åka kommunalt till Tyresö, hade Cherie med mig, Poppie skulle få ...

Presentation


Jag heter Pernilla och denna blogg handlar om mitt liv med min man Philip och alla fina djuren som bor under samma tak som mig och på jobbet :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards