aramis

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Pernilla - 14 augusti 2011 22:27

Idag har jag och Philip fixat massor här hemma, nu kan man faktiskt gå i lägenheten utan problem, och det är äntligen hyfsat inrett också, är äntligen fullkomligt nöjd!! Det var lite kämpigt att komma upp imorse för att gå ner till tvättstugan, men hellre på morgonen än på dan som gör att hela dagen planeras efter det.


Nu på kvällen har Madeleine, Mathias, Affe och Natta varit här, vi har grillat och spelat spel, körde Twister som jag inte har gjort på år o dar, det var väldigt kul, iaf när man trasslade in sig ordentligt så. Sen körde vi ett spel som hette Fling, det ska man inte spela om man är dålig förlorare , vilket vi nästan alla va, haha!


Imorgon ska jag åka med Bellan till hennes ridning, det ska bli kul att det sätter igång igen :)


Och som vanligt sitter vi och tittar på Smallville, nu inne på säsong 3, så ska fortsätta med det nu!!


Over and out, Pernilla

Presentation


Jag heter Pernilla och denna blogg handlar om mitt liv med min man Philip och alla fina djuren som bor under samma tak som mig och på jobbet :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards