aramis

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Pernilla - 3 augusti 2011 21:47

är hemma nu efter ännu en jobbdag, imorgon ska jag jobba förmiddag, så det kommer vara slitet att komma upp imorgon, har ju fått sova ganska mycket dom senaste morgnarna. Menmen , bara att bita ihop :)


Det gick jättebra att åka buss med 3 hundar, det är Poppie som är jobbig när man åker, dom andra skötte sig jättebra.


Imorgon är det Torsdag, och det betyder PANNKAKA på Dagens Lunch - MUMMA :) dock ingen ärtsoppa imorgon istället blir det Champinjonsoppa, men den är otroligt god den också. Efter jobbet ska jag hämta min kusin Isabelle, ska passa henne lite medans Lasse jobbar, tänkte passa på att fota lite då också.


Lägger upp lite bilder från igår och från idag :) ska fortsätta titta på Morden i Midsomer nu.


Over and out, Pernilla


                       

Presentation


Jag heter Pernilla och denna blogg handlar om mitt liv med min man Philip och alla fina djuren som bor under samma tak som mig och på jobbet :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards