aramis

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Pernilla - 15 augusti 2011 22:26

går in i ett lugnare tempo nu när alla är tillbaka från semestern på Södergården , så har lite lediga strödagar, vilket är ganska skönt.

Idag var jag i stallet med Bellan, som fick rida Musse Pigg, det vart hon helt överlycklig för!! Efter det bar det av till Södergården för att jobba dom sista timmarna. Nu ska jag snart gå och lägga mig, ska upp ganska tidigt imorgon för att åka till stallet och rida finaste Galiano!! Gullgull, har knappt sett han sen jag kom hem ifrån Strömsholm, blir lite skrittarbete mest då dom fortfarande går ute på natten och är ganska trötta, ska bli skönt att få rida lite också eftersom det var en hel månad sen sist.


Juste, jag har anmält Cherie till två utställningar, det ska bli jättekul, den första blir den 11 september (!!!!) på Vallentuna Brukshundsklubb och den andra blir den 24 september i Nynäs. Hoppas det går bra och att hon lever upp till sin otroligt fina pappa som hon har. Champion i flera titlar.


Ska kolla på något avsnitt till av Smallville sen kallar sängen :)


Over and out, Pernilla

Presentation


Jag heter Pernilla och denna blogg handlar om mitt liv med min man Philip och alla fina djuren som bor under samma tak som mig och på jobbet :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards