aramis

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Pernilla - 9 oktober 2011 22:00

Hemma nu efter att ha kryssat lite på Östersjön :)
det har varit en mysig kryssning som mest handlade om att få slappna av lite, båda två behövde komma bort litegrann, så det här passade perfekt.

handlade en parfym på Tax free, Chanels nya, som också låg etta på topplistan, vilket jag kan förstå, för den luktar verkligen jättegott .


Imorgon är jag också ledig, tänkte förmodligen åka bort till Runsten och kolla när Peter Markne har träning, men inge kul ock åka själv, så jag får se hur jag gör, blir nog iaf en långpromenad med vovvarna om det är bra väder, regnar ju nu, så får se hur det ser ut imorgon. Men om det är någon som har tråkigt imorn, hör av dig :D


over and out, Pernilla

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Pernilla och denna blogg handlar om mitt liv med min man Philip och alla fina djuren som bor under samma tak som mig och på jobbet :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards